Dreptul de retur al produselor este de 14 zile  din momentul primirii coletului, indiferent de motivul returului. Daca este depasit acest termen ne rezervam dreptul de a refuza orice reclamatie ulterioara.

         Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 30 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.

           Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email, contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia.

Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, pentru a efectua si demonstra cu usurinta restituirea banilor.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original (sigilat in cazul cosmeticelor) cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat.

 Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Suma produsului nu va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră.

 Pentru returul produsului/produselor va rog sa trimiteti un email la adresa: comenzi.vittoria@gmail.com cu datele personale, datele de livrare și motivul pentru care doriți returul sau schimbul produsului. (Schimbul se poate face cu orice produs aflat pe site-ul nostru, iar diferența se achita de către cumpărător)

          Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa comenzi.vittoria@gmail.com